Rabiiul Kızlar yoğurt mayalayacağım ama markette activia bitmiş bununla mayalasam tutar mı olur mu bilen varsa help
milletsanakanalizemiolacak Rabiiul ne yaptın onla mayaladın mı? Tuttuysa sorun olmaz bence ya ama bilemiyorum
isikceren_yazici Rabiiul ben activia’nın sadesi ile mayalıyorum. 1 kilo süte 1 kutu koyuyorum. Bağırsakları çok güzel çalışıyor bebeğimin. Tavsiye ederim 💙