Kızlar kızım iki yaş iki aylık ön dört dişinde çürükler vardı üç tane özel diş kliniği doktora gittik hepsi kaplama yapılacağını söyledi genel anestezi eşliğinde ama yaşı çok küçük olduğu için tehlikeli diyenler de söyledi bugün bir doktoru daha aradım doktor dedi ki zaten o dişler illa 5:30 altı yaşında düşüp yerine yenisi geleceği için ben genel anestezi önermiyorum zaten o diş temelli diş değildi dişi erken kırılmış olur yemek yerse de arka dişlerden yer diye söyledi kaplama yapmaya gerek duymuyorum bir çocuğa anestezi yapılması tehlikeli diye söyledi benim gibi bu durumu yaşayan anneler var mı bana yardımcı olur musunuz