moryazma bu tarif klasiktir ve güzeldir, ben de hep böyle yaparım. Ek olarak sarımsak da ekler, servis esnasında biraz daha zeytinyağı gezdiririm. Bugün ek olarak biraz yeşil biber de ekledim ve ilk kez düdüklüde pişirdim. Böyle de güzel oldu.
Kuru fasulye gibi değil de taze fasulye gibi pişecek kısaca. Taze_anne00_