Kızlar başlıkta da okuduğunuz gibi 2 buçuk aylık bebeğim var kabızlık yaşıyor 4 günde bir falan yapıyor mama artı anne sütü alıyor kayınvalidem su ver falan dedi biraz ama 6 aydan önce verilmemesi gerekmiyor mu doktorlarda öyle diyor kafam karıştı susuz kalmıştır bu sıcakta diyor ondan kabız olmuştur diyor