zeyneptasdogen Arkadaşlar merhaba, göz çevresinde 3 4 gündür böyle bir kızarıklık ve kabarma var. Sıcaktan mı, tahriş mi, egzema mı çözemedim. Böyle bir durum yaşayan veya bilen var mı?
endoplazmikretikulumiste zeyneptasdogen birkaç gün önce 4 yaşındaki oğlumda oldu ateşi 41.5 olunca kortizon verilmek zorunda kaldı antibiyotiğe de başlamıştık ikisinden biri alerji yaptı dedi doktorlar iki doktora sordum ikiside aynı şeyi söyledi bir ölçek zirtek asında bir alerji şurubu var geniz akıntısında da reçete ettikleri onu verin dedi verdik sabaha geçti çok az bişey kalmıştı oda değer gün geçti bu ne ki sanki yumruk yemişte kırmızı olmuştu oğlumunki aynı zamanda burnunun üstünde de vardı
zeyneptasdogen queenmother_ Çok teşekkür ederim bende ilk başta öyle düşünmüştüm. Ama sinek ısırığı gibi değil pul pul böyle minik minik sivilce gibi düşünün
zeyneptasdogen Bizde bundan 1 buçuk ay önce ateşli hastalık geçirdik. 6. Hastalık diye geçiyormuş. O zamanda doktor macrol antibiyotik vermişti kızımın bütün vücudu kızarmıştı su çiçeği gibi. 2 gün içinde kendiliğinden geçer demişti doktor ve geçmişti de. Ama bu onun gibi değil değişik bir yapısı var