sezeryandogum Kızlar sağlık ocağının verdiği kan damlası vegaferon da problem mi var neden kimse kullanmıyor
birbebis_ sezeryandogum o genelde kabizlik yapıyor bende bilmiyordum kizim icin kullanmaya basladim yavrucagiz 1 ayda 3 kere kaka yapti 10de bir yapti sadece bende bilmiyordm kimse de demedi o ilac kabizlik eder diye sonradan dank etti ama o bir ay neler cektim varya sonra bestiron kullandim onda sorun yaşamadim
yagmur35yy sezeryandogum ben kullandım bi sorunda görmedim şahsen tam tersi kanı filan çok iyi oluyodu kızımın
dmtsmnmrlp Doktorumuz bize direkt sidefer önerdi. Temiz içerikli olmadığını ve dişlerinde lekeler oluşacağı için sağlık ocağındakini kullanmamızı istemedi. Şuan 4 dişi var erken bir konuşmamı bilmiyorum 11 aylık ama hiç leke vs yok dişlerinde
cekubalim_ sezeryandogum bize de yeni verdi sağlık ocağı, ben de yorumlardan dolayı kullanmak istemedim doktora gittik dün sordum kullanabilirsin dedi ısrarla. Tanıdığım bir hemşire de kullanabilirsin dedi, içim çok da rahat değil ama
sezeryandogum cekubalim_ herkes bestiron kullanıyor bende takıldım açıkçası ama bilmiyorum devletin verdikleri iyi oluyor genelde
cekubalim_ sezeryandogum az önce oğlumun kakasinda nokta şeklinde kan gördüm muhtemelen bu ilaçtan oldu 4 aydır ilk defa oldu çünkü
pimpiriklianne43 sezeryandogum ebe kabiz yapar 10 günü geçerse ilaci değiştir dedi bende hiç kullanmadım doktoruma sordum ocean microfer verdi kabiz filan yapmadi