Arkadaşlar aklıma takılan bir durum var bu 4.ay aşısı 4. Ayın sonunda mı yapılıyor yoksa 4.aya girdiğinde mi? Bebeğim 4 ay 6 günlük oldu bugün fakat sağlık ocağından falan aranmadık bazı forumlarda 4.ay olduk aşı yaptırdık falan yazılmış eğer öyleyse biz geç mi kaldık acaba tedirgin oldum şu an