buseeeaden Ayına gireceğiz philps avent almıştım onları tutmadı devamlı parmak emiyor sanırım zararlıymış bibs marla aldım en uzun onu tuttu ama onu da istemiyor ne yapmak gerek
cennetkusum16 buseeeaden 4 ncü aydan sonra biraz zor tutar gibi bilemedim belki tutturanlar vardır yardımcı olur
3kedili2bebekli buseeeaden tutmadiysa daha tutmaz 2 yaşına kadar parmak emme hareketi de normal dert etmeyin
perla_ buseeeaden benim oğlumda hiç tutmadı 2 ay bitti 3. Aya girdi ağızna aldığı gibi öğürüyor yada dili ole itiyor
Baloglumtoprak Ben hiç emzik vermedim şuan oğlum 10 aylık yanlış mı yaptım bilmiyorum ama vermek için zorlamadım tutmuyorsa zorlamanın manası yok bence yinede siz bilirsiniz
buseeeaden Baloglumtoprak parmak emiyor alışkanlık olursa parmakta kısalık felan olurmuş onu önlemek için emzik vermek istiyorum
3kedili2bebekli buseeeaden 2 yaşa kadar o bir problem değil içiniz rahat olsun emme refleksi güçlü olduğu için bir şeyler emmek istiyor emzik de beğenmiyor yine de emdiginde dikkatini dağıtın elini ağzından çekin tabi
ikibaloglanannesi buseeeaden Benim ilk oğlum hemen almıştı. İkinci oğlum 2 aylık daha yeni tutmaya başladı. Emziğin içine şırınga ile anne sütü sıktım o şekilde tuttu
Gokturkmom buseeeaden 2marlayı da denedim aventte kustu,bibsi hiç sevmedi en son Wee baby kullandım damaklı onu sevdi
ikibaloglanannesi acemiaanne Küçük delik olduğu için yapmıyor. Ama emzik vermemeyi tercih ettim ben sonradan😂