naz000 benim kızım da 10 ay 3 haftalık falan en son 1-2 hafta önce tarttığımızda 7,600 gibi bir şey çıkmıştı. Kilosu alt sınırda ama hep minyon bir bebekti minyon da doğdu. Biz tartmadan 2 hafta önce doktorunda da 7,460 falan çıkmıştı. Sabahları yumurta, avokado, mozarella, domates, tahin pekmez veriyorum. Tabi hepsini bitirmiyor. O gün ne kadar isterse. Öğlen çorba veriyorum. Kemik suyu atmaya çalışıyorum. Sebze veya bakliyatlı yapıyorum. Onları yemek olarak sevmediği için çorbada vermeye çalışıyorum. Malzemem yoksa irmikle meyveyle muhallebi veya yulaf lapası yapıyorum yine meyveli. 1 öğün meyve kesin veriyorum. Bu ara üzüm, yaban mersini ve muza taktı 😅 akşam da bize ne pişiriyorsam ondan ayırıp tuzsuz olarak vermeye çalışıyorum. Bir de haftada bir somon vermeye çalışıyorum. Köfte, tavuk vs onları bir de. Bazen makarna köfte oluyor ya da arpa şehriye pilavı gibi karbonhidrat ekliyorum. Ay çok uzun yazdım 😅