Valla kızım 18 aylık ben Eylül’de işe döneceğim ama o da aynı emerek uyuyor o zamana ne olur nasıl bırakırız bilmiyorum şu an erteledim bu işi eşimle dönüşümlü bakacağız kucağında gezdirerek uyutmayi falan bile denedi ama yok memesiz asla uyumuyor memeye genel olarak da düşkün cok denedim ama olmadı. Bence görmeyince mecbur ağlayıp alisacaklar yine de üzücü bir durum