Papatyaa21 Çok güzel elbiseler bluzlar buldum temu gibi bişi sanırım ama ilk mez duydum ne kadar güvenilir geliyor mu ürünler hiç alışveriş yapan var mı kızlar
SheDoesntCare Papatyaa21 shein dazy olan ürünleri tercih etmenizi tavsiye ederim dazy olanlar çok güzel yeri de
Nazliezgi Görümcemin kızları hep oradan alış veriş yapıyorlar ama onlar Almanyada ben buradan sipariş verirsem gümrük parası çok çıkarmış öyle dediler onlar çok memnunlardı
Papatyaa21 Nazliezgi evet gümrük çıkıyor o yüzden buraya sormak istedim memnun kalan varmı diye temuya benziyor
Kitsu Ben önceden almıştım temu da yoktu o zamanlar. Görünüşleri güzel geldi ama benim kumaş takıntım var her kumaşı giyemem o yüzden sevmedim. Kumaşları ucuz duruyordu