Selam kızlar kurumsal bir mobilya mağazasında çalışıyorum 19 Temmuz’da ücretli iznim biteceği için insan kaynakları ile konuştum bugün normalde doğum izni kılavuzunda kısmi çalışma ile ilgili tüm bilgileri vermişlerken ücretsiz izin ve kısmi çalışma ile ilgili bilgi aldığımda kısmi çalışma yok diye bilgi verildi daha önce bir kişi de denendi ama gerek duyulmadı denildi benim düşüncem ücretsiz izin kullanıp kısmi çalışma hakkından yararlanmaktı bu durumda yasal hakkımı nasıl kullanabilirim?