minikmisimben amacım sizi üzmek değildi ama insan yine de mutlu oluyor. Benim ailemde uzak tamam görüyorum gidiyorum ama yine de tuhaf oluyorsun. Bazen yemek yapıyor ya da sofrada oluyor ne yaptığını söylemiyor çünkü sevdiğim birşey oluyor canım çekmesin diye hemen geçiştiriyor 🥹 Rabbim cümlemizden razı olsun İnşallah 🤲🏻🫶🏻🩷