papyon34 ben phibls aldım akıttı,munckin aldım akıttı Bir ay önce sıradan kırtasiye den pipetli suluk aldım 120 TL ye gerçekten çok güzelmiş akıtma falan hiç bir şey yok yanı hatta satıcıya sordum çok suluk aldım akitirsa geri iade ederim tamam tabi olur aide alırım ama hiç akıtma şikayeti almadık herkes memnun dedi ve gerçekten öyleymiş çok beğendik sağlam da bu arada bizde 19 aylık olduk yeni çok rahat içiyor zaten 8 ayda biz pipete geçmiştik