prenseskus ben doğmadan önce trendyoldan almıştım bin liraya yakın bir fiyatı vardı ama bu şekil dik olandan değil. Şuan 3 aylık salonda ana kucağı kullanıyoruz beşikte asla uyumuyor anakucağını çok seviyor orada uyuyor, vakit geçiriyor. Ama sizin artık 4 ay oldu oldukça hareketlenmiştir birkaç ay sonra emeklemeye başlar zaten. Yani birkaç ay kullanırım diyorsanız 400-500 tl ye oyun halıları var üstünde oyuncakları falan oluyor oyalanması için.