prensesdiana Kızım 8 aylık sürekli tırmanmaya çalışıyor hani aktivite masası alsak yardımcı olur mu tırmanmasına vakit geçirmesine? Kullanan var mı?
sadecoffeee prensesdiana evet benim kızım o aylarda onunla ayağa kalkıp önünde oyalanacak bişeyler olduğu için baya oyalanıyordu uzun sürede oynadı
mamabear_ prensesdiana ben gerekli olduğunu düşünüyordum ama çok gerek yokmuş bence. Koltuğun veya sehpanın üzerine sevdiği oyuncakları koyup kalkmasını teşvik ettim şimdi kendi oyalanıyor zaten kalkıp. Boşa para ve yer kaplıyor.
MamaUygarVibes prensesdiana aktivite masası aldım ama normal masa sandalyesi şeklinde, etkinliklerini falan onun üzerinde yapıyoruz. Sizin bahsettiğiniz üzerinde birseyler olan masalar sanırım ama bence güzel oyalayıcı olabilir çocuk için.
sadecoffeee prensesdiana inanın hiç hatırlamıyorum yiğenimden gelmişti zaten ama marka çok farketmez hepsinin işlevi aynı sağlam olsa yeter