Kevser472 geçiş süreci. Benim büyük kızım hep bana yapışıktı. Bensiz bişey yapmazdı. Benden de kaynaklı tabii..4 yaşında bir düzen kurup ben haftada 2 gün akşam dışarı çıkmaya başladım. Yürüyüşe fln. Bizim evde bakıcımız da olduğu için böyyle bir düzen kurabildim. Önceleri ağlıyordu ben akşam gidince. Normalde de çalışıyorum, kızım 8 aylıktı işe döndüğümde ve gündüz hep bakıcıyla sonra da kreşteydi. Gündüz sorun yok Ama akşam bana yapışıktı. Zamanla ağlamaları azaldı. Bu sefer sen gidiyorsan babam kalsın evde demete başladı. Orda da eşimle birlikte çıkmaya başladık ve alıştı. Artık 6,5 yaşında tabii ama. Babanla gezmeye gidiyoruz, anne baba saati olur böyle, ya da ben spora gidiyorum yürüyüşe gidiyorum diyip çıkabiliyorum. Bir işim var gibi bahane uydurmam gerekmiyor.
Küçük kızımda hiç öyle değildi. Gayet rahat babayla durur, bakıcıyla durur. Ama 3-4 aydır gitgide artan bir herşeyi anne yapsın halinde. 3 yaş 8 aylık. Sabah 6 da ben evden çıkmadan kalkıyor saçımı sen yap diye. Yemek yerken çatalını bile ben verecekmisim. Suyunu ben dolduracakmışım. Ama böyle şeyler büyükte de olmuştu bu zamanlar. Ben çok alışkanlık olmasın diye elimden geldiğince yapmamaya çalışıyorum. Ağlıyor ama napayım öbür türlü davranış yer ediyor.