Merhaba sevgili anneler bebeğime 20 günlükken fallot tetrolojisi tanısı konuldu şuan 8 aylık olduk ve ameliyat olması gerekiyor ve çok endişeli ve üzgünüm bebeği aynı hastalık olan anneler yazarsa süreci ve bebekteki etkilerini hangi doktora ameliyat olduğunu memnun kalıp kalmadığını ameliyat sonrası neler yaşandığını yazarsanız çok sevinirim.