Ben ilk kızımda takım aldım ama yani 1 yalına kadar yatağı kullandı kullanmadı. Beşikte uyutamadığım için bende yanına yatarım diye daha büyük yatak alıp montessori çatılı karyola yaptı eşim. Şu an 6,5 yaşında hala onu kullanıyor. Bebek odası takımının dolbını kullanıyoruz ama. O iyi oldu. Ama takımlıktan çıktı artık☺️ küçük olunca oda takımının beşiğini bida kurduk, çekmecesini de küçüpe ayırdık. 2 yaşına kadar çekmece idare etti ama yatak yine 1 yaştan sonra olmadı. Ona da büyük yatak aldık. Altına da yere değmesin, az yükselsin diye basit bir baza koyduk. O da 3,5 yaşında öyle kullanıyor. Ama tabii çekmece 2 yaştan sınra yetmeyince onun eşyalarını yatak odasında kullanmadığımız bir dolap vardı, onu ayırdım. Ama tabii yattığı oda başka, kıyafetler başka yerde. Çekmecesi başka odada. Çamaşır çekmecesi bambaşka odada küçüğün😅yani çok da takım diye şartlanmayın işinizi görecek bişeyler olsun. Beneğin durumuna göre beşik veya büyük yatak alırsınız biraz daha büyüynce. Bazı bebekler beşiği sevmiyor. Boşuna alınmış oluyor beşik.
Ama bence park yatağı yatak diye de kullanmayın. Pek rahat gelmiyor o bana. İdareten olur da sürekli kullanım için bilemedim.