Kızlar daha önce post açmıştım bebeğimi artık memeden kesmek istiyorum diye 19 aylık oğlum. 2 gün önce emerken ısırdı sonra diğer emdiğinde de ısırdı çok acıdı kanamış yara olmuş asla emziremedim çok acıyor dayanamıyordum neyse hal böyle olmuşken eşimde hazır böyleyken kes memeden dedi bebeğim istediğinde emziremedim çünkü acıdan duramıyordum meme diye ağladı salça sürdüm acımış annecim uf olmuş dedim uff dedi bi iki kere meme dedi gösterdim uff dedi gitti gece de çok istemedi su verdim içti diğer uyanışında meme dedi acımış annecim demiş uf dedi yattı ama sanki ben hazır değilmişim bugün emzirmek istiyorum😔 çok üzgünüm içimde bişeyler kopuyor sanki ne yapacağım bana akıl verir misiniz ?