Nesllii Selam kızlar 4 aylık bir kızım var ve onun için ateş ölçer almayı düşünüyorum bana fikir verebilir misiniz hangisi daha kullanışlı alından mı kulaktan mı ?? Markada bildirebilirseniz sevinirim 🙏🏻🙏🏻
Aliim Nesllii Ben hem kulak ben alindan ölçer almıştım Loobex Marka oğlum hastanede yattığı da doktorlar koltuk alti kullanın demişti
Gmzcaglar Nesllii braun nun koltuk alti ates olcerini kullaniyorum 8 saniyede olcuyor kulaktan yada alindan olcenlerde sapma olabiliyor diye okumustum arastirirken
Nesllii Kızlar hepinize tşk ederim bende koltuk altı ölçen var ama temaslı eski usul olan demekki temassız olanlar daha iyi gene koltuk altı olanınada bir bakayım 😘😘
Eliffff Nesllii bizim doktorumuzda mutlaka koltuk altından ölçen dijital bir ölçer alın dedi. Koltukaltından daha doğru sonuç veriyormuş
deletedmom1101 Nesllii mesilife temasız ateş ölçer kullanıyorum ben hastanelerin kullandıgı bir marka çok memnunum yüzey ve vücut olmak üzere iki ayarı var su sıcaklığına kadar rahatlıkla ölçüyorum tavsiye ederim nesli hanım 😌