👋🏻merhaba😌 3 aylık bebeğim var yaşadığımız yer de hava şuanlık ortalama 25-28 derece arası değişiyor. Siz bebeklerinizi evin içinde nasıl giydiriyorsunuz? Ben nasıl giydirmeliyim üşür mü üşümez mi terler mi henüz o kadar tecrübem yok. Bilgili olan annelerden önerilerini bekliyorum 🫶🏻