hazale966 Sebamed sprey var, siveno, incia var ?? Sizler hangisinden memnunsunuz bebeğim beyaz tenli.
minnakkofte hazale966 siveno aldım henüz etkisini bilemiyorum 5 yaş kızıma sürdüm yanmadı ama esmer zaten.
kimbumadam hazale966 Sebamed içeriği kötü canım Siveno kullanıyoruz güneş görme saatlerine dikkat ederseniz koruyor , öğlen sıcağında sokağa çıkcam ben diyen çocukta işe yaramıyor 😂
mervecikkk User345678 ben de onu aldım ama içeriği temiz değil falan diyen oldu canım sıkıldı siz o konuda memnun musunuz araştırdınız mı 😢
yaraliceylanim hazale966 sevdiğim bir kaç doktor önerisi ile minela care aldım kızıma esmer tenli ama güneşe çıkınca kıpkırmızı oluyordu bakalım yeni geldi henüz denemedim
annekadin21 hazale966 babyton. Çok memnun kaldim. Güneşte tuttum cocugu öyle kızarması olmadı. Beyaz tenli