kukuleta Ben sadece 1 kez kullandım, emzirmeden önce silmeme rağmen tam geçmedi.
Yapış yapış ve yağlı bi şey, hayvansal bi ürün zaten. Ne kadar saglikli oldugu tartışılır. Benim içim hiç rahat etmedi o yüzden bi daha da kullanmadım. Her emzirme oncesi ve sonrasi sütümü sürdüm uçlarına. Zaten doğru şekilde emzirmeyi öğrenince 10 güne yara filan kalmadı.