saribaykuss evet bu çok büyük sıkınt oğlumun ilk ameliyatında ameliyathane kapısında damlatıp apar topar almışlardı,kulaklarımdan uzun süre gitmedi o çığlıkları haykrıışları..
özel biraz daha imtina ediyor bu konuda. daha önceki postunuzda da söylemiştim 2. ameliyatınıı özelde olmuştu,sedyede beraber gidip beraber gelmiştik. bu çocuğun psikolojisi açısından da çok önemli aslında ama maalesef devlet hastanesi bunu hiç önemsemiyor. en azından ben önemseyeni duymadım… neyseki geçmiş gitmiş şükürler olsun bunuda zamanla unutur merak etmeyin . asıl zor olanı atlattınız amelyat bitti gitti bundan sonrası daha kolay.. çok geçmiş olsun.