miniksincabim Kızlar kaynımın düğünü olacak kızım ilk tek torun biraz prenses model istiyorum 4 5 yaş var mı uygun bişey satan acaba
Mnli miniksincabim dolapta le mabellenin sayfası var küçük defosu olanları oraya uyguna koyuyorlar oraya bakabilirsiniz
miniksincabim saremsu sarı hiç düşünmedim bende elbisemi ayarlıyacam ona göre dönüş yaparım olur mu çok teşekkür ederim ⭐
miniksincabim gizosgamzismom henüz bir bütçe belirlemedim yani Ağustosta olacak malum ekonomik şartlar önceden araştırma peşindeyim sizin aklınızda olan bütçe nedir acaba
Tosbikkiz miniksincabim merhaba 1000₺ almıştım geçen sene Ekim de kullandık sadece 4 yaş 500₺ kabarık gelinlik