aysenuraydin tabiki elinzdeki diyet listesine sadık kalirsanız niye verilmesin ki..10 kg fazlam vardı 2 ayda verdim.Diyetisyenin amaci ne zaten emziren anne diyeti ile gereksiz bos kalori almak yerine süt artıran ve seker istediginizo bastıran daha saglikli gıdalar ile sağliksiz gıda tuketiminizi duzenlemek zaten.Bunu sürdürüleblir yaşam tarzı haline getirirseniz beslenme şeklini ozaman süper olur uzun vadede…