pimpiriklianne43 Merhaba arkadaşlar biraz önce 6 ay asimizi olduk ebe eve gidince calpol verebilirsin dedi eve geldim tam icirdim oğlum oksurmeye başladı be baya kustu bogazina aldi galiba şimdi tekrar icirsemmi icirmesemmi bilemedim bi akıl verin nolur
Dondurmalikahve pimpiriklianne43 Calpol ayrı zamanda ağrı kesidir. Ama huysuzluğu bile yoksa hemen verilmemesi taraftarıyım. Tekrar vermeyin, geçmiş olsun
pimpiriklianne43 Omeraslan çok huysuzluk yapar dedi hatta o fitil ver garanti olsun dedi ama fitil hiç kullanmadim
Omeraslan pimpiriklianne43 Belki de çok rahat geçecek bilemezsiniz ki. Ateşi çıkarsa çok ağlarsa verin bence ikinci kez vermeyin.
pimpiriklianne43 Omeraslan teşekkür ederim oğlum kolik birde aşı olunca iyice huysuz oluyor inşallah rahat atlatırız ebe kusabilir demisti agizdan yapılan aşıdan dolayı onunda etkisi var sanirim
SerraD-1823 pimpiriklianne43 hahhh işte sırf o kolik dönemden kalma bitmeyen ağlama nedeniyle ben aşıdan sonra mutlaka veriyorum calpol ateş değilse bile ağrısını dindirsin diye. Dün 18 . Ay aşımızı olduk gelir gelmez verdim. Bir de gece uyumadan ağrısını dindirsin diye. Ateşi yükselince de kolay kolay dülişen bir çocuk değil o yüzden ben veriyorum. Çok geçmiş olsun
_YanakReisinAnnesii pimpiriklianne43 ben ateşi olmadan vermiyordum,ya da geceye doğru ağrısı çok olursa anca o şekilde veriyordum. Vücudunu biraz aşıyla baş başa bırakıyordum. Genelde bahsettiğiniz şeyler de aşıdan saatler sonra oluyor.