1anne_kuzusu Lütfen varsa başına gelen yazabılır mı. Ikı gün önce tetanoz aşısı oldu ve kolu komple şiştı. İlaç verdı Dr. Geçmezse hastaneye alacak. Korkuyorum kötü bısey olmasından.