Kızlar 7. ayda da atak var mı nolur var deyin de bunun geçici olduğunu bileyim tam düzene girdi demiştim 3-4 gündür yine bişeyler oldu uykuya direniyor zor dalıyor hemen uyanıyor gece defalarca uyandı ve emmeden geri uyumuyor da diş mi atak mı yoksa benim bebemin huyu mu böyle şaşırmış durumdayım heelllpppp 🥴🥴🥴