ayseayseasyse Doğum yapalı 7 hafta oldu ve bugün regl belirtileriyle birlikte kanamam başladı. Emzirme döneminde bu kadar hızlı regl olmam normal mi? Burada aylarca hatta 1 yıl boyunca regl olmayan insanlar gördüm benimki gibi bu kadar hızlı regl olan var mı?
annelokumu ayseayseasyse Bebeğim 45 günlükken oldum ve çok şaşırdım. Aktif bi şekilde emziriyorum. Beklemiyordum 🥲😅
Mariposa ayseayseasyse herkesin hormonlari bir degil ki. Ben 6 ay sonra regl olmustum ama 1-2 ayda da olanlar var normal
Srgl1425 ayseayseasyse bnde bebeğim 3 aylıkken oldum ve sütüm eskisi kadar yok bu kadar Erken olması benide üzdü
madambovary_ Merhaba ben de 2. Ayimda regl oldum. Aktif olarak sut sagiyorum biraz daha gec olurum sanmistim ben de
ayseayseasyse madambovary_ annelokumu Mariposa Srgl1425 Halbuki kendi içimde ohh en az 6 ay daha rahatım diyordum… nefret ediyorum regl olmaktan :(
Mimmosumm ayseayseasyse bende regl olmayı çok seviyorum doğumdan 1,5 yıl sonra adet gördüm 6 ay düzenli adet gördüm birden olmamaya başladım doktora gittim şiddetli pkos oluşmuş artık kolay kolay adet olamayacakmışım psikolojim alt üst oldu rüyalarıma giriyor gebelikten önce çok düzenliydi ;((((
ayseayseasyse Mimmosumm pcosla ilgili bir bilgim yok ama eğer ciddi yan etkileri ne bileyim hastalık belirtileri yoksa adet görmemek için pcos olabilirim 🤦🏼♀️
Mimmosumm ayseayseasyse öyle demeyin adet olmak yeniden doğmak gibi bir şey adet bitince vücudunuz nasıl rahatlıyor o duygu tarifsiz ne mutlu her ay yaşıyorsunuz şükredin
Mimmosumm brvnkr hayır normal bir durum değilmiş çok pişman oldum doktora geç gittiğim için gittiğimde pkosum şiddetlenmiş geç kalmışım sizde bir doktora muayene olun daha çok geç kalmadan daha sonra adet görürsünüz umarım benim gibi şiddetlenmemiştir
yyuzgulec merve2255 normal mi bu acaba bende 4 ay sonra ilk regli oldum ,ama mayıs ayında olmam gerekiyorken hala olmadım
cnhavva ayseayseasyse bende kirkim cikmadan sona dogru yasadim bi sonra bitti dedim tekrar bi kanama oldu ama az adet belirtisi de yok ne yasiyorum bende anlamadim ara ara olup gidiyo hangisini adetten saycam bende bilemedim
ayseayseasyse madambovary_ kimisi sütüm adet döneminde azalıyor tadı değişiyor bebeğim emmiyor falan yazmış da korktum
yyuzgulec ayseayseasyse bende doğumdan 4 ay sonra oldum fakat 1 buçuk aydır olmuyorum. Korunuyoruz da acaba neden böyle oldu ya
merve2255 yyuzgulec bilmiyorum ki her ay renk belirtisi yaşıyorum Hatta hamilemiyiö korkusuyla 4 defa test yaptım yok Mide bulantım hiç kesilmedi doğumdan sonra özellikle sabah bulantısı Bi adet olaydım 😂