Bebeğim 11.5 aylık ve öğlen yemeği konusunda zorlanıyorum. Yaşadığım şehir inanılmaz sıcak. Klima açıkyoruz gündüz gece. Yumurtayı seven bebek artık sabahlar sor yediriyorum ancak pankek tarzında. Dişler çıkarıyor üstelik. Şu an öğlen yemeği konusunda zorlanıyorum. Hep serin şeyler istiyor. Çorba yapıyorum ama nereye kadar. Yoğurt çorba galan pek sevmez. Daha çok sebze tarzında şeyler seviyor. Siz ne veriyorsunuz?