Kızlar merhaba doğum yapalı 50 gün oldu 2 haftadır koltuk altımda beze var ağrıyor bebeğim hep sol tarafı emiyor. Sağ tarafımı emmiyor orada daha çok ağrılı 3 bölgede nohut şeklinde beze var ağrıyor. Sol tarafı devamlı emiyor orada da var ama az en çok ağrıyan yer emmediği göğsüm. Neden olmuş olabilir korkuyorum genel cerrahiden randevu almama gerek var mı