Kızlar oğlum 2 ay önce de geçirdi şimdide tekrar bagırsak enfeksiyonu geçirdi tatildeyiz 3 aydır kaldığımız evde köpek var evde çiş pedine çiş yapıyor silmeye çalışılıyor ama geceleri de maalesef o pede işediği için silinemiyor evimizdeylen hiç böyle şeyler olmadı kopeğin idrarı yere felan damlıyor oğlumda 9 aylık tam oral dönem eli hep ağzında olduğu için bu yüzden mi sık bağırsak enfeksiyonu geçiriyor başına gelen var mı? Çok yoruldum artık geçen ayda antibiyotik kullandık gene kullanmak zorunda kaldık köpekten dolayı olur mu biri bişe desin vallaha çıkmazdayım başına gelen varsa hemen evimize geri döneceğiz cunku