Merhabalar normalde bebeğime günde 1 2 kez anne sütüne takviye olarak golden goat mama veriyordum ancak bebeğim artık sevmiyor ve içmiyor şu an 4 aylık. Yolculuğa çıkacağız ve kolay olması açısında aptamil içime hazır mama aldım, şimdi denemek istiyorum ancak oda ısısında saklanması gerekirken ben buzdolabında sakladım. İçime hazır mamayı buzdolabında saklayıp kullanan var mı acaba? Isıtıp mı kullanıyorsunuz