Bir yanım mutlu bşr yanım üzüntü dolu 21 aydır emzirdiğim bebeğim memeyı bırakıyor ilk oğlumu emzirememiştim çok fazla içimde kalmişti çok şükür ki ikinci oğlumu doya doya emzirdim. Bırakma nedenimiz şöyle gelişim geriliği olan bir bebek 21 aylık hala 9.4 kğ bırakırsak daha iyi yemek yiyebilecegını düşüyoruz benimde artık yeterınce sütüm gelmiyor bana guveniyor ve surekli emmek istiyor dün başladık çok şükür aşırı zorlanmadan devam bir iki meme istiyor sonrası da ayagımda sallıyorum süt veriyorum uyuyor gece de 5-6 defa uyandı aynı şekilde salladım tekrar uyudu az once süt içti ve salladım uyudu başaracagız sanırım 🙂