Kızlar siz olsanız ne yapardınız? Anaokulu var burada 950 liraymış saat 1 e kadarmış. Siz olsanız çocuğunuzu verir misiniz ?Oğlum 3 buçuk yaşında eylude başlayacak yazdırırsam . Ben de evde adam akıllı bu yıl sınava hazırlanmak istiyorum ikinci çocuk olmadan ama.verip vermeme konusumda kararsızım