1 aylık bebeğim var uyanik kaldigi tum surecte kucakta duruyor veya emiyor yere koyduğum an ağlıyor emzik bile emmiyor ki biraz oyalasin başka bebeklere bakıyorum kendi kendine etrafa bakiniyorlar yatiyorlar ama benim bebegim surekli kucakta hiçbir işimi yapamıyorum ne yapmam lazım phlips avent emzik aldik onuda tutmadı emziği tutması için oneriniz var mı