Kızlar oğlum suan 9 aylık ama bir aydır o kadar huzursuz o kadar memnuniyetsiz ki herşeyden napcağımı bilmiyorum hiçbişeyden zevk almıyor sürekli mızmız ağlamaklı acaba bir yeri mi ağrıyor diyorum hiçbir belirti yok ayrılık kaygısı vs okudum bunları ama bir aydır her gün mü ağlar insan siz ne durumdasınız acaba hastaneye mi götürsem artık bir rahatsızlığımı var diye endişeleniyorum