Khaleesi_ 🙌🏻🙌🏻 5 aylıkken ev yoğurdu tattırdım. Baktım alerjisi yok, 5.5 aylıkken havuç verdim, havuç yoğurt verdim. Kabak, kabak yoğurt şeklinde ilerledim. 3 gün denetmedim. Maks 2 gün. Hiçbir şeyi püre yapmadım. Hep çatalla ezdim. Şekeri sakındım sadece. Evde doğal diyet tuz tüketildiği için tuzu sakınmadım. Şuan 10 aylık olacak ve yemediği hiçbir şey yok. Turşu suyu bile içiyor. 9. aydan sonra deneyin dedikleri her şeyi (mesela kuruyemişler) 6-8 ay arası verdim çünkü bu aylarda ne kadar çok besin ile tanışırsa alerji toleransı da o kadar yüksek oluyor. Bal hariç vermediğim hiçbir şey olmadı. Hala dişimiz yok ama 6. aydan beri tavuk but falan kemiriyor gayette. Bu ara tükürmeyi öğrendi, her şeyi emiyor ve posasını çıkarıyor. Sabırla izliyorum 😂