nebahat3 biz 1 yaş bebeğimle 10 saatlik bi otobüs yolculuğu yaptık oyalamaya çalıştık sürekli yani ekran izletmiyorum normalde son zamanlarda aşırı huysuzlaşmıştı dursun diye 10 dk açıyım dedim ama ona bile bakmadı yani sıkılan bi bebekse zor olabilir biz biraz eşim biraz ben oyalamaya çalıştık anca birde tek mi olacaksınız