Son bir kaç haftadır sabaha karşı emzirmek için yanıma aldığımda daha yatağına gitmiyor. Koyuyorum yatağına uyanıyor. Yanıma alıyorum karnı toksa bi elini yakama atıyor koyun koyuna uyuyoruz. Gündüzleri de birlikte uzandığımızda daha uzun uyuyor kendi anakucağında yattığında daha kısa. Ona sarılıp uyumak benim de hoşuma gidiyor ama bel ağrısıyla iki büklüm uyumak zorunda kalıyorum 😢 Zaten huyu suyu değişti gündüzleri hep bir mızmızlanma bağırma ağlama. O yüzden geceleri rahat etsin istiyorum kötü mü yapıyorum yanıma alarak.