newmo Kızlar ben normalde öğretmenim hamileliğimin 7.ayına kadar çalıştım ama bebeğim şuan çok küçük kolik ve huzursuz bebek sendromu teşhisi konuldu her dakika ağlıyor çalışamıyorum şimdilik ev hanımıyım :) Hayalimdeki meslek ise turist rehberiydi hep isterdim onları gezdirmek kendimde onlarla birlikte gezmek şehirler ülkeler görmek sizinkiler nedir 💕
UykuPerisi_ newmo elektrik elektronik mühendisi yandal olrak yazılım mühendisliğini bitirdim. Hiç aklımda olmadan bu bölüme yöneldim :) ama hayalimde hep mücevher tasarımcısı olmak vardı.
hepyerdeyizz newmo Şuan ev hanımıyım 🥲bilgisayar yazilimi bölümü mezunuyum .hayalim polislikti Gözden dolayı Giremedim 🥲🥲
myangelson newmo bilgisayar programcılığı mezunuyum önlisans. Şuan ev hanımıyım iş bulamadım sonra da bıraktım aramayı hamileliklerim falan riskli gecince. Hayalimdeki meslek savcı olmaktı 🙈
esraygt156 Hayalimdeki meslek pilot olmaktı havacılık ve Uzay muh bolumunu kazandım İlk sene den bıraktım cızım falan benlik degılmjs ama bolumu bitirince pilot olabılıyordum eskiden berı biyolojiye ilgim vardı tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik mezunuyum sımdı ıyı kı de pilot mühendis vs olmamısım cok ucuk hayaller kurmuşum gerçekleştirdim aslında ama kendımı tanıyamamısım. Suan da da oglusumun buyumesını + atamaları beklıyorum hayırlısı bakalım
newmo UykuPerisi_ ikiside çok farklı alanlar ama mücevher çok iyiymiş kadınlara hitap etmek bence çok güzel birşey :)
UykuPerisi_ newmo keşke de kendimi o kadar yıpratmasaydım diyorum şimdi ama o zamanın hırsıyla yapabildim. Kesinlikle hep hayalimde var belli mi olur belki de bir gün o mücevherleri buradaki güzel annelerimin boynunda, kulağında, elinde görürüm 🥹🫣
newmo UykuPerisi_ evet yazılım ciddi anlamda zor bir bölüm o kodlar falan 2 yıl okumuştum ordan biliyorum :) insallah canım belli mi olur dünya çok küçük çok isterim hayallerine kavuşmanı :)🥰
hepyerdeyizz denizalismom hahah çocukken hayalim oydu Ama Beni korkuttular vah avukatlar çok yalancı işleri çok fena diye çocuk aklı ya korkuttular beni 😂😂😂Aklim erince polisliğe yöneldim oda gözden olmadı 🥹
myangelson hepyerdeyizz bilgisayari seviyordum o ara 😅 bir de kaydımı eve yakın olan bir liseye almıştık orada da puanım yüksek diye bilişim okuyabilirsin dediler bende tamam demiştim 😂😂 lisede de web tasarım okudum üniversitede 2 yıllık yazılım
beybitolat newmo hep polis olmak istemiştim. O üniformayı giymek falan acayip havalı geliyo hala daha😍 ama ev hanımlığıda güzel ya şuan😂
456PlayerEsra newmo çocukluğumdan beri büyüyünce ne olacaksın dediklerinde Veteriner olmak istediğimi söylerdim hayvanları çok sevdiğim için. Ama Okul öncesi öğretmeni oldum 8 yıl çalıştım evlendikten sonra bıraktım çalışmıyorum atanamamıştım zaten. Şimdi evde çocuklarıma öğretmenlik yapıyorum
myangelson newmo evet ya çok havalı geliyor cidden savcı olmak 😅 2017 yılında falan tekrar baya çalışıp girmiştim üniversite sınavlarına ama puan tutmadı baya yüksek puan olduğu için 🥲 sonra bıraktım 😅