Kızlar buraya daha önce yazmıştım bu soruyu ama tekrar yazmak istedim bebeğim 1 yaşına kadar hep ben gidince falan ağlardı yanından ayrılınca ama artık babasının arkasından ağlıyo sadece. Evde banyoya girse adam kapıda ağlıyor ben olsam bile teskin olmuyor. Bana düşkün değil gibi. Ben yanındayken babanne anane dayı amca teyze dedeler herkese gider ama beni gözü görmüyo bu soruları soranları görünce ne güzel be diyodum önceden ama çok kötü hissediyo insan kendini acaba bebeğim beni sevmiyor mu diye düşünmeden edemiyor insan herkes her istediğini yapıyor ama hayır diyen benim hep zarar ziyan yaptı mı. Acaba bebeğimle bağımda sıkıntı mı oluştu ne olur yorumlarınızı bekliyorum az mı ilgileniyorum acaba ev iş güce dalıp