Merhabalar kızlar
1 yaşımıza ramak kaldı
İlk doğum günü olduğu icin ayıcıklı konsept mi yoksa küçük prens konseptli mi yapsam bilemedim
Biraz kafalar dağılsın 1 yaşımıza güzel girelim:)
Sizin de fikirlerinizi almak isterim bu iki konsept arasında kaldım yardımcı olur musunuz ?