Kızlar merhaba 3.5 aylık bebeğim emiyor emzirme südyeni takıyorum malum yaz geldi dekolteli omuzu açık kıyafetler giyiyoruz bunun için askısız nasıl südyen giyiyorsunuz normal südyen giyemememiz gerekiyor sanırım birde göğüs ucuna silikon kullansak hijyen açısından kötü mü olur sizce