ozdenizzz bizde şöyle oldu önce doktorumuz probiyotik başladı, gaz damlası başlamadı ama 1. Aydan sonra aşırı gaz sıkışmaları başladı bu yüzden gaz damlası başladı. Gaz damlasıyla rahatladık, 3.ayda gaz damlasını 4. Ayda probiyotik kesti. Ama mesela hala gece sabaha karşı uyandırdığı oluyor ama artık vücudunun alışması gerektiğini söyledi doktor o yüzden böyle idare etmeye çalışıyoruz, yoksa bizim çok şiddetli oluyordu gaz sürecimiz sıkıntılı yani az onlarla nefes alabildik kıvranıyordu, sizin kaç aylık?