gezenlady Bana yardımcı olurmusunu oglum 1 yasında koltuk almam lazım ama ne alcagımı bilemiyorum isofix olanları begendım hangı marka kaç kg gibi seçemedim,sizler neler kullanıyorsunuz???
Taze_anne00_ gezenlady e bebeğin kendi markası baby plus kullanıyorum geçen haftalarda bayram haftası indirimden 6 bin tl idi 360 derece dönüyo izofix bağlantılı memnunum
Mrskoc gezenlady graco kullanıyorum cok memnunum 360 dönmüyor ama genelde aracı ben kullandıgım için koltugu döndürmelik bişey yapmadım .
akdemrfdn Kraft Lucca 360 kullanıyoruz, çok memnunuz. Emniyet kilidi açılınca ötmesi ve 360 derece dönmesi çok iyi. Terletmiyor, rahat. İsofix bağlantılı.