Elif337798 Dün bir yaş aşısı yapturdık sabaha bacağı şişmiş eşim işte izin alamıyor şuanda kimse yok her kes işte şişliği nasıl indirebilirim öğle kalmasa bari az şişse tm ama avucumu dolduruyor ve ağrı da yapıyor ağlıyor emeklemiyor da