gunaydin herkese.bu paylasimi yapmayi kendime insanlik borcu olarak goruyorum.evet bu formda annelerin cogu sifir ekran olarak gidiyor.ama izleten annelerde var benim gibi.ozellikle 2 ve daha fazla cocuk anneleri.son zamanlar ozellikle youtube shorts videolarda bazi italyanca sozler sozleyen karakterleri duymussunuzdur( tum tum sahur,bombardino krakadilo ve s.)bunlar masum karakterler masum laflar degil.goruntuleri bile ciddi rahatsiz edici boyutda.ben ilm izledigimde etkisinden cikamadim.dusundumki herhalde 5 yasindaki oglum bakmaz tanimiyordur bunlari.cunki anormal seyleri izlemenin yalnis oldugunu konusmusduk cogu kez.oglumla bu konuyu acdim ve sok hepsini taniyor sozlerini ezber biliyordu.neyse bir kac gun gozum surekli uzerinde oldu.kendiside karsisina cikinca bana soyledi falan.en son 3 gun once bana dediki videolar uzerine konusub video cekiyor ya bazi cocuklar orda izlemis sanirim.dediki “anne bir videoda diyorki Allahi cok seviyorsan ona kavusmanin kolay bir yolu var kendini oldurmek.sonra cocukda dediki hayir bu yalnis” bunu duyar duymaz ne hald3 dusdum bir Allah sahit.esime soyledim youtubeyi sildik ve yasakladik.bu konu uzerine hic konusmadim oglumla sad3c3 o italyan karakterler yuzunden ulkemizde youtubeyu yasakladilar falan dedik.cok dikkatli olmamiz gerek cok.youtube izlemeyem sifir ekran buyutdugumuz cocuklar bile kresde okulda parkda duyub ezberleyecekdir mutlaka.oglum ana okulunda ve parkda oymadigi cocuklarinda bunlari ezber soyledigini dedi.